Bokomtale; Diet Girl - Shaunas utrolige forvandling av Shauna Reid

Diet Girl boka kjøpte jeg for noen år siden og har stått i bokhylla siden. Med over 300 bøker i bokhylla som jeg enda ikke har lest (!), så tar det dessverre litt tid å komme igjennom alle, spesielt siden det kommer alltid noen nye i samlinga.

Til slutt fikk jeg lest den og uttrykket "den som venter på noe godt, venter aldri forgjeves", stemte ihvertfall med denne. I boka følger vi Shauna, som startet bloggen Diet Girl. Hun var overvektig og ønsket å gå ned til en sunn vekt. Vi får innblikk i oppturer og nedturer. Det kan være at vi bryter ut i latter enkelte ganher, men og føle seg noe inspirert til å ta tak i ting selv. Ihvertfall har jeg lyst til å anbefale boka videre.







Anmeldelsen ble først lagt ut i den andre bloggen min, i dette innlegget.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge