It's Monday, What Are You Reading? Tvillingene

Beklager lite blogg-oppdateringer i det siste, har vært litt kaosteori med tanke på at jeg fikk vite at jeg kom inn på bachelor i engelsk språk og litteratur på Universitetet i Stavanger. Jeg har ingen anelse om hvor ofte jeg vil være i stand til å oppdatere bloggen, men kan ihvertfall love at jeg skal skrive noen innlegg i ny og ne.

Bokbloggen Book Journey har temaet "It's Monday, What Are You Reading?", og tenkte jeg kunne bli med denne uka.
For øyeblikket leser jeg boka Tvillingene av Tessa de Loo. Boken omhandler Lotte og Anna, ett tvillingpar som blir separert når foreldrene dør. Andre verdenskrig bryter ut og de står på hver sin side. Flere år senere blir de gjenforent ved en tilfeldighet.

Boka er på 2008-versjonen av 1001 bøker du må lese før du dør, i tillegg til at jeg kan få sjansen til å krysse av Nederland i "Land i verden" prosjektet mitt. Til nå virker boka helt grei å lese, selv om den kan virke noe forvirrende når den hopper fra tid til tid og fra person til person.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge