Omtale; 100 tak med hårbørsten før sengetid av Melissa Panarello

Prøvde å lese 100 tak med hårbørsten før sengetid først en gang, men måtte gi opp. Gjorde så et nytt forsøk.

Boka omhandler Melissa, som går fra å være en seksuelt uerfaren 14-åring, til å bli en dreven seksuell aktør i en alder av 16, og er skrevet i dagbokformat.

For å være helt ærlig; boka, eller rettere sagt hovedpersonen, irriterte vettet av meg såpass at jeg faktisk fikk lyst til å krype inn i boka og slå til henne. Følte det gikk fra å være smakløst vulgært til enkelte ganger hvor det faktisk kunne dukke opp enkelte fine skildringer. Ble bare rett og slett frustrert av å lese boka.

En av de få fordelene er at jeg fikk sjansen til å krysse av Italia på Land i verden – prosjektet mitt.

”Under denne gaten renner det en elv, skjult av vulkansk stein. Den renner lydløst og usynlig, akkurat som tankene mine – stille og forsiktige, omhyggelig gjemt under panseret mitt.”

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge