Topp ti tirsdag; Plasser jeg har lyst å besøke fordi jeg har blitt fristet av bøker

Nok en tirsdag, og nok en topp ti liste, takket være bokbloggen The Broke and the Bookish. Denne ukens tema er plasser jeg har lyst å besøke fordi jeg har blitt fristet av bøker.

Min liste er som følger;

  1. Las Vegas (Fear and Loathing in Las Vegas)
  2. Platform 9 3/4 på Kings Cross Station (Harry Potter)
  3. Paddington Station (Paddington)
  4. Notre Dame (Ringeren i Notre Dame)
  5. Whitby Abbey (Dracula)
  6. Buenos Aires (Mapuche)
  7. New Orleans (An Interview With a Vampire)
  8. Puerto Rico (The Rum Diary)
  9. Cuba (Habanita)
  10. Tintern Abbey (Tintern Abbey)

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge