Topp ti tirsdag; 2014 utgivelser jeg hadde planer om å lese, men ikke fikk unnagjort

Denne ukens topp ti tirsdag tema, takket være The Broke and the Bookish, er 2014 utgivelser jeg hadde planer om å lese, men ikke fikk unnagjort. Siden jeg er blant dem som har en del bøker i bokhyllene mine, samt “evighetslange” boklister utenom, er det ikke alltid like lett å komme over alle bøkene.



De jeg hadde (delvis) planer om å lese, var blant annet disse;
1.       Ola Jostein Jørgensen - Ingen drømmer om Oslo
2.       Vaddey Ratner - I skyggen av Banyantreet
3.       Roberto Saviano – ZeroZeroZero
4.       Jakob Melander – Øyesten
5.       Kristina Ohlsson – Glassbarna
6.       Liv Marit Weberg - Jeg blir heldigvis ikke lagt merke til
7.       Tor Arve Røssland – Soledad
8.       Alice Albinia – Leelas bok
9.       Arild Aspøy – Hjerteknuser
10.   Minoo Koefoed - Tibet lukter av svidde munkekapper

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge