Mailbox Monday Uke 30

Ny mandag, og siden jeg fikk noen bøker i posten sist uke, tenkte jeg å skrive et nytt innlegg i Mailbox Monday  temaet som bloggen med samme navn arrangerer.


De jeg fikk sist uke bestilte jeg fra Amazon, og flere av dem er i forbindelse med "Land i verden"-prosjektet mitt.

Letters from Melite av Michael J. Sant
From the Land of Green Ghosts - A Burmese Odyssey av Pascal Khoo Thwe
The Girl on the Red Pillow av Angelika Rust
First They Killed My Father - A Daughter of Cambodia Remembers av Loung Ung
Hush! A Thai Lullaby av Minfong Ho

Comments

  1. Jeg har ikke lest noen av disse, men nye bøker er alltid gøy :)

    ReplyDelete
  2. First They Killed My Father is gut wrenching. I hope you enjoy your new books.

    ReplyDelete
  3. ENJOY your books. They all look good to me.

    Have a wonderful week.

    Elizabeth
    Silver's Reviews
    My Mailbox Monday

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge