Topp ti tirsdag; Bøker jeg nylig har lagt til i leselisten min

Takket være bloggen The Broke and the Bookish er det på tide med en ny topp ti tirsdagsliste. Denne ukens tema er bøker jeg nylig har lagt til i leselisten min.

Noen av de bøkene jeg nylig har lagt til leselisten er som følger;
  1. Dr Jekyll og Mr Hyde av R. L. Stevenson
  2. Den store Gatsby av F. Scott Fitzgerald
  3. Emma av Jane Austen
  4. Stolthet og fordom av Jane Austen
  5. Mesteren og Margarita av Mikhail Bulgakov
  6. Things Fall Apart av Chinua Achebe
  7. Ivanhoe av Walter Scott
  8. Frankenstein av Mary Shelley
  9. Hunden fra Baskerville av Arthur Conan Doyle
  10. Animal Farm av George Orwell

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge