Topp ti tirsdag; Bokrelaterte mål for 2016

Årets første topp ti tirsdag via The Broke and the Bookish og hva mer passende er det å skrive en liste over bokrelaterte mål for 2016?

Mine mål for året er;

  1. Få lest alle leseeksemplane jeg har fått tak i og ikke lest ennå (*host* henger litt etter)
  2. Lese alle bøkene jeg har fått tak i via Library Thing
  3. "Release" alle Bookcrossing-bøkene jeg har i "To Be Released"-haugen min
  4. Bli med på minst en "Release Challenge" via Bookcrossing
  5. Lese minst 100 bøker
  6. Bli med på minst 1 bokrelatert arrangement
  7. Bli med på noen leseutfordringer
  8. Lese minst 2 bøker fra Sør-Amerika
  9. Lese minst 2 bøker fra Asia
  10. Lese minst 2 bøker fra Afrika

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge