Book Blogger Hop; Hvordan bestemmer jeg det årlige bokmålet?

Ramblings of a Coffee Addicted Writer har det ukentlige temaet Book Blogger Hop, og ukens spørsmål var "When you set a yearly reading goal, do you set it high to force yourself to meet that goal or do you keep it low and normally go over that goal any way?"

Jeg kan innrømme at jeg i flere tilfeller setter målet relativt "lavt" siden jeg er blant de som leser temmelig kjapt, og dermed når målet uten nevneverdige problemer. I fjor satte jeg et mål på 80 bøker på Goodreads, men endte opp med å lese over 160 (må innrømme at flere av dem var bildebøker), og i år er Goodreads målet mitt 100.

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge