Samarbeid med Book Depository

Det er på grensen til at jeg føler meg som en rosablogger mens jeg skriver dette innlegget, men det får heller våge seg, selv om den latterlige følelsen er der.

Det som i hvert fall har skjedd er at jeg har blitt godkjent som "affiliate" til Book Depository, noe som blant annet gjør at jeg kommer til å legge til lenker i blant når jeg skriver omtaler av engelske bøker, som igjen gjør at jeg potensielt kan tjene et par kroner hvis noen handler via de linkene. Dette gjelder også forøvrig bannere.

En av grunnene til at jeg faktisk skriver dette innlegget er for å ha ting på det rene når det gjelder Book Depository, slik at ingen skal tro at jeg er såpass sleip at jeg driver med skjult reklame.

Free Delivery on all Books at the Book Depository
(Jepp, et affiliate banner.)

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge