Topp ti tirsdag; Topp ti bøker fra første halvdel av 2017 jeg gleder meg til

Ny tirsdag og dermed på tide med ukens topp ti liste, takket være bokbloggen The Broke and the Bookish. Denne ukens tema er ti bøker fra første halvdel av 2017 jeg gleder meg til.

Her er min liste

RoseBlood av A. G. Howard

Hunted av Megan Spooner

Lincoln in the Bardo av George Saunders

Spindle Fire av Lexa Hillyer

Norse Mythology av Neil Gaiman

The Bone Witch av Rin Chupeco

The Alchemists of Loom av Elise Kova

Skullsworn av Brian Staveley

The Freemason's Daughter av Sheelley Sackier

Toward a Secret Sky av Heather MacLean

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge