Utfordringer jeg skal være med på i 2017

Nytt år og dermed nye muligheter angående leseutfordringer. Jeg brente meg litt i fjor med å bli med på litt for mange, samt noen av dem hadde spesifikke kategorier som måtte/burde fylles opp, og jeg hadde en delvis lesetørke en periode.

For å gjøre det litt lettere for meg i år, fant jeg ut at jeg skulle redusere antallet leseutfordringer jeg ville bli med på (selv om jeg skal bli med på flere, men noen av dem kan heldigvis kombineres), samt bare bli med på leseutfordringer som ikke hadde spesifikke kategorier.

Så de jeg skal bli med på er disse;
2017 PoC Reading Challenge - 1st Stack; Read 1-6 books
Foodies Read - Short-Order Cook; 1 to 3 books

Comments

  1. Så lenge du ikke går på en vegg dersom du ikke når et lesemål, så kjør på med så mange du lyster, er min tanke. Alltid kjekt å strekke seg etter noe, selv om det virker litt far fetched.. :) ...sier jeg, som har vært forsiktig med målene mine helt fram til 2017. I år klasker jeg til. Så får jeg se hvor langt jeg når. Komer jeg ikke i mål så får seg se hvor langt jeg kommer, tenker jeg. Godt nyttår!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lykke til med lesemålene dine, og godt nytt år til deg også. :-) Håper for min del at jeg ikke møter veggen, men heldigvis er det bare to av utfordringene hvor jeg har satt med presise mål (og de er temmelig lave), så jeg tar det med ro for øyeblikket. :-)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge