Topp ti tirsdag; Ti bokserier jeg har planlagt jeg skal lese, men ikke har begynt på ennå

Ny tirsdag, som betyr en ny topp ti tirsdag-liste takket være bokbloggen The Broke and the Bookish. Denne ukens tema var bokserier jeg har planlagt jeg skal lese, men ikke har begynt på ennå.

Min liste er denne;
Ravneringene av Siri Pettersen
Laws of the Blood av Susan Sizemore
Night Watch av Sergei Lukyanenko
The Wolf Gift av Anne Rice
The Vampire Chronicles av Anne Rice
Sookie Stackhouse av Charlaine Harris
Discworld av Terry Pratchett
Chicagoland Vampires av Chloe Neill
Parasol Protectorate av Gail Carringer
A Song of Fire and Ice by George R.R. Martin

Comments

  1. Jeg vil også gjerne lese Discworld-serien en gang. Jeg har hørt veldig bra om det.

    Du hadde en fin liste denne uken. Takk for at du deler den.

    Her er min Topp ti tirsdag .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takk. :-) Av og til er det litt den følelsen av "for mange bøker og for liten tid".

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge