Topp ti tirsdag; Favorittbøker jeg har lest etter jeg har startet med bokbloggen

Ny tirsdag og dermed på tide med en ny topp ti liste takket være bokbloggen The Broke and the Bookish. Denne ukens tema var valgfritt, så jeg tenkte jeg kunne ta for meg noen favorittbøker jeg har lest etter jeg har startet med bokbloggen. Det er kanskje verdt å nevne at dette er bare et lite utvalg av favorittbøkene, da jeg tross alt har lest nokså mange.

Min liste er denne;

Twenty Love Poems and a Song of Despair av Pablo Neruda

A Street Cat Named Bob av James Bowen

Nattens sirkus av Erin Morgenstern

Stumme skrik av Angela Marsons

Scales av Amity Green

Ariel av Sylvia Plath

Murder in Absentia av Assaph Mehr

The Cryptic Lies av Richard Storry

The Woman in Black av Susan Hill

The Bear and the Nightingale av Katherine Arden

Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge