Around the Web Uke 36

(Inneholder affiliate-linker, markert med *)

La oss bare innse det med en gang; for oss bokormer er det mye underholdende på internett. I dag ville jeg dele noen fine ting jeg kom over.

The Open Book i bokbyen Wigtown (Skottland) er en bruktbokhandel, og jeg vil tro at det fantes noen hundeelskere som tok med seg hunden sin på bokshopping denne uka. Hadde jeg bodd i nærheten, hadde jeg garantert stukket innom. Det kan forøvrig nevnes at det går an å overnatte i The Open Book via AirBnB*.
 Jeg kan umulig være den eneste bokormen som ønsker seg en bokhylle med stige slik at jeg kan gjøre som Belle?

De som elsker London, kan sjekke ut denne litterære reiseguiden.

Jeg er nok blant de som har lagt min elsk på diktene til Lang Leav.


Jeg kan da ikke være den eneste som har lyst til å henge med Laini Taylor på sofaen hennes?

Et innlegg delt av Laini Taylor (@lainit)

Jeg hadde sansen for dette sitatet av Oscar Wilde.


Comments

Popular posts from this blog

Spotlight; Dancing in the Rain av Lucy Appadoo

Review; The Prettiest Girl in the Grave by Kristopher Triana

Annoncing the 2023 Diversity Reading Challenge